Bestämt mig & Dagen

Wow, jag har bestämt mig! Har alltid svårt för det. Men iaf, jag ska ha blå tretorn. Känns lite roligare, för ni vet svart finns ju på alla stövlar i stort sett! Och röd eller ljusblå är lite väl utstickande, eller man syns, det vill inte jag. Så jag väljer blå, lite diskret men ändå lite annorlunda. Fast nu förtiden har ju alla sånna, så det är inte annorlunda haha :)
Idag ska jag åka och rida Dancing, ska bli skoj! Dressyr blir det, vi får hoppas det går bra, men med tanke på hur fint hon gick iförrgår så ska det nog gå bra. Sen ska jag kankse rida en annan treåring. Fast de har jag skullat göra länge, men inte blivit av. Haha, men vi får la se.
´



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0