Ångest, svart eller marinblå tretorn advance ?!

Haha, lite konstig rubrik. Men det är svårt att komma på!! Iaf, idag har jag mest chillat, varit hos Dancing, tagit hand om mina ponnys här hemma, och sen var jag på eko! Där blev det ridstrumpor idag. Hittade ett par blå ridbyxor för 100 kr. Bra pris. Men jag köpte ju byxor igår så.. Efter det åkte vi hem såklart, och sen lagade vi korvstrogenoff. Sååååå gott. Just nu har jag besluts ångest. Jag ska ju köpa tretorn. Svart eller marin blåa? Vad tycker ni? Lägger upp bilder på dem, så säg vad ni tycker är finaste.
     

Jag tycker båda är görsnygga!!!! Men vad tycker ni? SVARA NU :D


Kommentarer
Postat av: jossan

blå!

2011-07-24 @ 22:39:05
URL: http://photobyjossan.bloggplatsen.se
Postat av: Lova

haha hittade detta inlägg från google och det är nog lite försent att kommentera men, gör det ändå! ;)

Jag hade samma ångest igår, när jag skulle beställa ett par tretorn jag också. Jag kunde verkligen inte bestämma mig för om jag skulle ha svarta eller marinblåa!
Svarta passar ju till allt men dom är ganska så tråkiga och "står inte ut" så mycket. Marinblåa är ju riktigt snygga men dom kanske är lite svårare att matcha men jag tycker ändå att det går att matcha dom till nästan allt, och dom står ju ut också och älskar marinblått!

Så för mig blev det marinblåa :)

2013-04-16 @ 12:39:15
URL: http://lovamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0